lördag 6 februari 2016

Jag skulle bara

ta bort belysningen och slänga ut den här kamraten. Den lever och är frisk och grön, så jag har inte hjärta att kasta den - den får stå här så länge så får vi se om den överlever. Då k a n s k e jag planterar den i en kruka.


Men - när jag ändå var igång, så blev det ylletröja, mössa och handskar på och en totalrensning av uteplatsen. Det blir lite för lätt förvaringsutrymme så här års

Så nu är det lite luftigare och kisse ska b a r a lukta lite (det blev en liten promenad till andra kortsidan)

I väntan på sommaren ligger mina båtdynor och väntar på fotpedalen på mitt symaskinsbord som jag inköpte på loppis i Värmland för 193:- När det blir sommar ska det bli vitt.....

Bezzies soffa

Den där hyllan kastar jag lite onda ögat på - den blir alldeles för ätt skräphylla. Nåja, nu är den städad i alla fall

Damen väntar på våren och rådjuren. Sköna Ting, om du kommer ihåg den butiken nere i Hamnen har hållare att sätta ner i rabatten.
 Javisst ja, jullyktan ska in i förrådet. Som också blev städat på köpet när jag ändå bar ut belysningen. Det behövdes.

Den där hörnan ska bli en rododenronhörna, men det blir nog inte år. Gräva, bygga mur, fylla på 1000tals liter jord...... Det blir nog framsidan som blir sommarens projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar