söndag 25 mars 2012

Det var väl till mig??

Gjorde iordning ett påskris till balkongen igår. Familjemedlemmarna har lite annorlunda inställning dock. Jag gör iordning - Magou demolerar....

Vadå bara titta på??????????
 Delikata små knoppar
 Gosi, gosi,gosi - med lite kärlek kanske det blir en liten kyckling så småningom....
 Det står kvar - än så länge

Jag tog en film med Iphone när han noggrant biter loss de små äggen och tupparna, spinnande som en högoktanig motor av tillfredsställelse - men den blir bara upp och ner när jag laddar ner den.............

2 kommentarer:

  1. Sådär får jag ibland också.
    Lagom irriterande med upp och ner filmer. :-((
    Mattar är konstiga. Köpa hem sånadäringa saker och sen förbjuda missar att äta ?!

    SvaraRadera
  2. SV: Haha ja... Vi skulle först bara kolla till det gammla björnskafferiet som min svärmor hittade förra vintern då hon åkte skidor. Men så hittade vi Björnspår och blev förfärligt nyfikna och började följa dom. Tack och lov hittade vi ingen björn ;)

    SvaraRadera