lördag 13 juli 2013

Dag ett av ett helt sommarlov

Eftersom jag inte har några direkta semesterplaner, så får jag nog dokumentera lite noggrant, så att jag om fyra eller fem veckor inte står där och undrar var sommaren tog vägen.

Dag ett
- vaknade vid fyra
- halvsovit mig igenom ett antal house in the country program tills katten fick frukost vid strax före åtta
- sagda katt har sedan fått gosa i knät, tills jag inte kunde motstå att ta ett par tag med tovutredaran.
- tömt kameran på gamla bilder, spelat ett par omgångar Candy Crush

Nu ska jag snabbsvälja en tallrik yoghurt för att sedan ta tag i båten för visning efter kl 17 idag. Putsa och feja i värmen - puh. Träden rör sig inte en gång, och himlen är molnfri så det blir nog kul att krypa omkring nere i kajutan.

Hittade lite gamla bilder i kameran. Hon är liiiiite större än de övriga deltagande i klass ORC-1






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar