fredag 19 juli 2013

Är det fredag idag??

Shit, någon har stulit en hel dag.....

Från gårdagens över 30 grader till dagens nordliga kuling blev lite av en temperaturchock, så morgonpromenaden krävde en lätt skjorta över T-shirten.

Nu har mina fiskar flyttat tillbaka till djuraffären. Återlämnades på förmiddagen innan jag åkte in till stan för att förlänga mitt presentkort på Centralbadet. Blev en promenad nerför Drottninggatan och genom Gamla Stan, och världens minsta Toast Skagen för 115:- på Järntorget.

På eftermiddagen rensades ett äckligt akvarium och sedan började en odyssé för att hitta en öppen återvinningsstation - det fick bli en tripp till Högdalen.

Nu försöker jag skära loss det något fuktskadade  faneret på skänken, där akvariet stått. Luktar apa, så jag tror jag tar resten  imorgon. Förhoppningsvis torkar det hela nästa vecka.

Bezzie surar eftersom dammsugaren varit framme.............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar