tisdag 25 februari 2014

Hur många koppar Espresso??

Ja, hur många kan man sörpla i sig på en dag för att orka hålla tempot uppe?

Under lunchen höll jag i alla fall tempot uppe i simbassängen, lade på 50 meter och ändå simmade jag på kortare tid än på tidigare pass med lite kortare sträcka.  Men nu är jag allt lite stel i nacke och axlar.  Men så är också min arbetsplats hemma mer chick än ergonomisk.

Jag blir alltid lite orolig när min katt kurar ihop sig som om hon fryser eller mår dåligt.

Men efter en stund så övergick hon till fågelskådning och sedermera att bli en meter utsträckt katt och övervaka mattes arbete i horisontellt läge

Att mina orkidéer kläms ihop i varsin hörna är något helt annat. Petitesser, petitesser.

Lånelöfte klart, liksom överbryggningslån och kontantinsats. Nu är bara det värsta kvar - att köpa och att sälja........ Och att sälja allt som inte ska med. Och att packa. Och visningsstäda. Och flyttstäda.

Jag tror jag skrinlägger hela alltet, när jag tänker efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar