söndag 18 april 2010

Hjälpsamhet

är inte alltid av godo och till godo
Bezzie har tagit sig en promenad över tangentbordet - och lyckats klicka till ett kommando som jag inte känner igen.
Resultat - jag kan bara trycka på varje tangent en gång. Vilket tar bort alla ord med dubbla konsonanter
Ala ord som har dubla konsonanter stavas numera med enkla konsonanter för jag kan inte trycka på sama tangent två gånger.
Altnerativ får jag lägaga en ananan bokstav emelalan de dubabla konsonanterna.
Jag kan inte heleler radera mer än en position så jag måste ta varananan gång melalan backspace och delete
Desusutom har hon hitatat en ljudsignal så atat varje gång jag trycker på en tangent så klickar det
Jag kan heleler in radbryta
Damen själv ligeger förnöjt bredvid PC'n och kråmar sig
OCH JAG HITATAR INTE VILKEN DJÄVLA INSTÄLELNING HON KOMIMIT ÅT!!!!!!!
Och jag kan inte heleler lägaga tilil bilder i logogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar