onsdag 29 maj 2013

En blomma till mitt hjärtas blomma

eller rättare sagt en hel bukett, levererades i ösregnet till minneslunden i söndags. Trots allt så var det 32 års jubileum i måndags, 32 år sedan jag började fundera på att mitt liv inte riktigt skulle bli som jag tänkt mig, med röd stuga långt ut på landet och hundar och katter och splendid isolation. Men segelbåt och Kungsholmen har ju också sin charm!

Sedan åkte jag ut till Björkvik för en snabb studie. Där var lika grått som jag känner mig just nu.


Men det var länge sedan jag ens iddes åka dit ut, så det var ändå ett steg framåt.

I övrigt så går jag och väntar på mitt femte barnbarn som skulle anlänt i måndags. Som vanligt blir man ju jättenervös när inga nyheter når en och inte vågar man fråga heller....

Just nu biter jag ihop för att samla mig inför båtjobb i helgen. Den gör ont, den där plasthögen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar