söndag 11 september 2011

Kors i taket

Inte ofta mina katter sover tillsammans
 Vad f-n - ligger du här
 Matte - jag protesterar. Det kan inte ligga karlar i min säng!
 Öööhhh - vad händer? Är det något på gång?
 Jasså, ligger du här!! Vilken tjock och god mage att spärra in klorna i
 Hörruduru din slyngel, passa dig så du inte åker på en överhalning

Olika ansiktsuttryck uttrycka olika synpunkter
 Hörruduru matte, om du inte slutar fotografera pinsamma situationer, får du smaka på den här!
 Sluta, sa jag!! Jag skäms över att bli övervakad vid pinsamma situationer

2 kommentarer:

  1. hihi Så söta dom är. TAzz O Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnötter! Nu börjar jag förstå kommentaren om "pälslös Bezzi". Nästan full rakning där alltså... Men du kan vara lugn Bezzi, den växer ut igen! (Annars har väl Prinsen lite du kan låna *smile*)

    SvaraRadera