lördag 29 september 2012

Glömde kameran

när jag åkte hem till Jennie och Kaneda för att fira Kaneda's 30 årsdag.

Cheesecake och te, och Kaneda fick lite kattleksaker och en kattsäng av mig. De har köpt sig en lilatabby birma som levereras i oktober, så i brist på annat till en mycket svår man att köpa presenter till, fick det bli lite kattprylar.

Lite off the record fick de Magou's transportbur och lite matskålar också, jag behöver ju inte ha dubbel upplaga längre.

Och antalet katter i familjen är konstant

I övrigt har dagens agenda bestått i att dammsuga rött och vitt katthår, tvätta bort de sista (?) kräkfläckarna, ansa och vattna blommor och tvättat lite

Bezzie lever med inställningen "min matte, baaaara min matte" och kör just nu klorna i högerarmen eftersom det klias för lite. Hon ska passa sig, nu finns det oceaner av tid över för kloklippning och pälskamning av bara henne, baaaaaaaaaaaaara henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar