fredag 7 juni 2013

Dag två - check

Morgonpromenad - check. Inte så lång med sina 3,4 m men desto svettigare, både pga värmeböljan och bättre tid per kilometer.

Sedan gav jag fan i att-göra listan och åkte till Björkvik och lade mig på en klippa vid Sandarne. Två och en halv timme gav oväntat mycket resultat. Tillbringade mesta tiden på att fundera på den dröm jag drömde tidigt i morse. Nu var det ett tag sedan jag drömde om Ralf, men i morse ringde han till jobbet och stönade av smärta i telefonen. För mig var det signalen att han skulle dö och jag måste hem omgående eftersom han var ensam. Men samtidigt var jag på något event på jobbet och jag kom inte därifrån förrän jag klättrat nerför någon sorts gungande ställning och jag missade gång på gång på gång. Sedan stod bilen parkerad vid jobbet och någon skulle skjutsa mig dit,, men när vi äntligen skulle åka, var bilen full, för det var ett kontrakt som skulle skrivas klart och lämnas in och det var viktigare.

Så funderar man på varför man vaknar klockan fem och inte kan andas..............

Hann dock till banken - check

Och nödtorftigt rensat maskrosor i spireahäcken - check. Dock har den varit negligerad så att det krävs större insatser än så i framtiden. Och den framtiden är inte ikväll, eftersom ryggen tackade för sig efter en timmes jobb.

Grannen tillika sekreteraren i Bostadsrättsföreningen var inne med ett (annat) avtal som skulle skrivas på och visade mig samtidigt hur jag kan fixa skrivaren utan att behöva lämna in den. Check på den en annan dag!!!!!

På söndag ska jag gå på lägenhetsvisning. En trappa ner. Är det ett bra sätt att börja ett nytt liv på???
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-gustavsberg-charlottendal-varmdo-kommun-bla-blomvagen-2-a-5082671


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar