söndag 24 maj 2015

Om en vecka så..........

blir det här ena halvan av min uteplats. Häcken lade jag ju ut på Blocket "kom och gräv upp" - fick över 80 svar...........


Har några intressenter på syrenbusken som skuggar andra halvan - ska ta tag i det idag.

Jag har en del planer på det här köket - OM JAG HITTAR EN LEDIG SNICKARE. Det verkar omöjligt så här års. Dessutom ska elfingshyllor upp i klädkammaren, och hyllor på väggarna. Jag fick aldrig sätta upp hyllor på väggarna för Ralf, för han hatade borrhål. Nu tänker jag ta igen detta med råge - om jag hittar en snickare...................

Förutom ligusterhäcken, blev jag av med gästsängen inom 24 timmar. Men matbordet och soffan ligger fortfarande på Blocket och skvalpar. Nåja, jag har några veckor kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar