torsdag 23 december 2010

Det är inte för katternas skull

Jag vill bara befria kissarna från all skuldbeläggning - de ger högaktningsfullt fan i julgranen.

Men vår kattspecialanpassade julfot passar bara ädelgranar - och i år har vi en vanlig bondgran. Så för att få graneländet att stå still krävdes specialinsatser - och husse är inte i form för några insatser alls efter senaste cellgifterna.

Dessutom barrar eländet bara man andas på den - snart åker den ut och jag köper en plastgran....

Vilket jag inte trodde någonsin skulle ske i mitt liv....

Å andra sidan har jag för första gången i mitt liv elektriska ljusstakar i fönstren - min mor vrider sig antagligen i den grav hon inte har..................ooooooooooooooooooooooooooooookauieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee888888888888888888888888ua

Det sista är en hälsning från Bezzie som anser att hon är övergiven och utlämnad

1 kommentar:

  1. *asgarv*
    Min gran , sista, för tre år sedan var fastsatt i taket på 3?! ställen och höll en vecka innan den åkte ner.
    fniss

    God Jul och Gott Nytt år önskar Inkan o Ligan
    Tazz o Kram

    SvaraRadera