onsdag 8 december 2010

Körschema

Vi har skrivit körschema inför helgens aktiviteter. Jag hjälpte matte i morse när hon gjorde det. Hon uppskattar verkligen när jag hjälper till......

 Usch, vad ni håller på!! Hör vad husse säger - det fixar sig med en kaffekopp och en pepparkaka. Och du - du behöver inte dammsuga innan de kommer.
 Matte har prickat av två av kvällens att göra punkter. Jag hade inte riktigt tid att hjälpa till just ikväll!
Husse trodde att han hade feber idag. Så innan jag åkte och handlade så tog jag febern. Onödigt att investera 1500 i mat om vi måste ställa in. Men 36.2 tillåter en födelsedagsfest. Även om huvudpersonen är svag och vek och försöker med någon form av mantra "men imorgon ska jag hjälpa dig lite, men imorgon orkar jag nog hjälpa dig lite, men imorgon ska jag ta mig i kragen, men imorgon ska jag hjälpa díg lite"

Har nog handlat för 2000 redan - det blir inte billigare med småplock, jag lovar......

2 kommentarer:

  1. SV: Tack! Jo det är jag som fotat gravidbilden :)

    SvaraRadera
  2. ja jösses, man ska inte fylla år.
    Pizza funkar väl ?

    SvaraRadera