tisdag 9 augusti 2011

Business as usual

Hög tid att kasta sig in i duschen! Bryter semestern och åker till jobbet idag, till jobbet i England imorgon. Det senare kan ju bli intressant med tanke på det politiska läget.

Det är bara att konstatera - Ralf kommer inte tillbaka. Lika bra att hugga tag i verkligheten.

Sedan har jag ett klagomål - det är INTE bra med trådlös anslutning. Nu står det en datorjävel överallt och skräpar. I arbetsrummet är det datorfritt..........

Under mina små utflykter under semestern, har jag konstaterat att Ralf och jag levde ett hyfsat aktivt liv ändå. Vi verkar ha varit överallt i environgerna. Till och med när jag åkte till Göteborg en dag sista arbetsveckan, fick jag en flashback när Flygbussen svängde in på Avenyn. Här var vi för några år sedan en varm och härlig helg och tittade på starten av Volvo Ocean Race. 

I övrigt så verkar de flesta klippor, ängar och skogspromenader, samt Djurgården innehålla avtryck av min kära man. Så är det bara.

Nu ska jag ta en sväng förbi duschen, ta fram mascaran för första gången på mer än tre veckor, samt plocka ihop papper. Ska nämmerligen träffa banken i eftermiddag. Spännande......

1 kommentar: