fredag 26 augusti 2011

Kanske inte så ekomiskt sinnad

- men nöjd ändå

Kemtvätten ringde och frågade om jag skulle ha min matta eller om de skulle skicka den till lumpförsäljning. Den hade jag glömt. En gammal IKEA matta som jag tänkt slänga in på Blocket för 500 spänn.

Nja, den kostade 449:- att kemtvätta så då kan den ju få stanna ett tag tills jag tröttnar på allt katthår den samlar (det är därför den stått i förrådet i ett par år, Ralf nekade dammsuga den till slut.)

Kunde inte låta bli att titta in på Su Casa, shabby chick butiken i samma centrum. Så det bidde en liten skamfilad brudkista också. Det var ju iallafall 50% rabatt, för de stänger på onsdag. Ralf skulle bli tokig om han sett hur jag släpat hem möbler med skamfilade hörn och avskavda hörn. Men jag tycker den är såååå söt. Kolla det lilla extra facket. Perfekt som sidobord och för mina broderier.

Fast egentligen skulle jag spara just nu - vintervarvet ska ha 18000 för vinterns båtplats och ett antal födelsedagar är i antågande. För att inte tala om julen...............

Men den är ju sååååååååååå söt

1 kommentar: