onsdag 13 februari 2013

Toootaaaaaaaaaaaaaalt avstängt

i hjärnkontoret i eftermiddag.

Blev nervösare och nervösare när inte veterinären ringde och sa att jag kunde komma och hämta kisse, klockan gick och gick. Så när de ringde strax efter fyra kastade jag mig iväg.

Hem med vinglig katt och sedan ut igen för att köpa medicin (tandköttet ska baddas ett par gånger per vecka, halleluja) och eftersom jag fått reklamblad från Rusta om ny badrumsmattor, fastnade jag  där och vankade runt lite håglöst. Kände att det var något......................

När jag satt mig i bilen var klockan 17;45 och visst ja - skidskyttet. Hem med kassar (och nytt fårskinn) och plockade upp stearinljus och ny mascara och mer te och annat medan jag sprang fram och tillbaka och tittade på TV'n vid skjutningarna.

Klockan var 18:35 när jag kom på att bilbesiktningen - ja, den skulle jag ha varit på 17:30.................... Och förbetalt hade jag ju också gjort.

Halleluja!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar