torsdag 8 augusti 2013

Lite mysigt är det allt!

Det droppar ihärdigt på fönsterblecken, det brinner ljus både i fönstren och på balkongen. Vi tillbringar kvällen med gamla underbara TV-serien Mash, lite vin, gos och julbroderier.

Du skulle inge kunna tänka dig att klia istället för att brodera? Barbro var MYCKET bättre på det här än du!!
 Och så skulle du kunna stänga av den där vassa lampan?
 Vadå din fåtölj?? Du reste ju på  dig och gick!! Jag kan väl inte hjälpa att du blev kissnödig efter att ha druckit vin........... Nu ligger JAG här!!!!

I övrigt har det varit en gucklig dag, har rensat vattenlås i handfatet och golvbrunnen i duschen. Var visst ett tag sedan sist.............

Vad jag desperat behöver rensa är vattenlåset under diskbänken - men jag får inte loss eländet. Har försökt i omgångar hela dagen men nu har jag så djävulskt ont i axlar och rygg så jag får ge mig. I alla fall för idag.

Kan man använda yxa???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar