lördag 10 augusti 2013

Virrig fredag

Lämnade plånboken hemma när jag åkte till Nacka Forum. Tur att man är stamkund så man kunde få sina nya naglar först och sedan få förmånen att få köra Nacka-Värmdö en gång till tur och retur.

Dagen var därmed redan förstörd så varför inte lite shopping?

Alternativt användningsområde och det är ju trots allt vegetabiliska produkter. Äntligen ordning på alla olje- och vinägerflaskor

Äntligen hittade jag en blomma som det står "full sol" i beskrivningen på. Då är den för stor för fönsterbrädan!!!!! Får stå på en pall nedanför istället. Och billig var en inte

De här köpte jag faktiskt på torsdagen - på Byggola......... Ger lite mer intryck av att vara sovsäckar för fossingar än tofflor. Mina gamla duntofflor inköptes 2011 för den facila summan av 39:90, så jag tyckte det var dags att spendera 69:- på ett par nya. De gamla var nämligen ganska luftiga, för att uttrycka sig snällt.

Min nya passion - de kallas sticks


Vad gäller städinitiativen under veckan, så har jag slagit två rekord.

- Jag har kastat TRE handväskor. Det är nästan historiskt
- Jag har kastat 25 kryddburkar, den äldsta hade utgångsdatum 2006........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar