fredag 28 maj 2010

Varit på bensinmacken

Tusen tack för presenten - fattade aldrig att avi om stort paket kom från dig, så jag var lite seg med att hämta.

Ralf har dessutom haft bilen nästan alla dagar, så jag åker kommunalt och då blir det inte så många ärenden på hemvägen. Häromdagen hade ingen bilen. Jo, den stod här på parkeringen och skrattade åt Ralf, men nycklarna låg i min handväska och den var med mig på jobbet.

Är extremt elak - Ralf får jobba med båten själv. Enda sättet för honom att fatta att han inte orkar, tidigare har ju jag backat upp honom. Jag planterar istället, häromkvällen hade vi arbetskväll och jag och Sven-Erik gjorde om en av våra frontrabatter till något som förhoppningsvis blir väldigt vackert, så småningom.

Och så har jag ingen kamera. Det är inte bra, för om jag inte har bilder att berätta med blir jag väldigt ordrik istället. Å andra sidan slipper du bilder på katter och blommor.

Nu är klockan 07.22 och jag har inte ens duschat ännu - dags för veckans sista arbetsdag. Märks att jag börjar bli gammal- måndag-onsdag går bra att jobba, torsdag och fredag är jag helt sänkt

Imorgon ska jag på femtioårspresent, då kan jag ha min nya blåa collegetröja när det börjar bli lite svalt framåt kvällen

Hälsningar

Kathleen

2 kommentarer:

  1. hoppas att det passar : ) jag tyckte att det passade din fyr samling...aven om det inte ar din officiella farg enl analysen ....

    SvaraRadera
  2. kameran har alltsa inte aterhamtat sig ifran vattenbadet?

    SvaraRadera