torsdag 20 december 2012

Julmusik

Jag får alltid klagomål från mina julgäster på min julmusik. Jag spelar ihärdigt de två skivor jag har, med english carrols, men blir ivrigt nedröstad

Förra året fick jag en julskiva i julklapp av änkekollegan, samt att jag köpt en Manhattan Transfers skiva med julsånger.

No good!!

För någon månad sedan hittade jag två julskivor till, på rea, på Coop.

Har provspelat den ena ikväll, medan jag julstökat. Får jag godkänt?? No way - trots titeln "jul, glögg och rock'n roll".

I övrigt har jag lagt på alla juldukar, ställt upp tomtar och ljusstakar, hängt upp fönsterdekorationer och ljusslingor, ställt upp ljus i fönstren - samt att Bezzie hjälpt till att betala räkningar genom att ligga platt på tangentbordet. Många konstiga OCR nummer blir det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar