söndag 4 november 2012

Gör om, gör rätt

trodde jag att jag med stolthet skulle kunna skriva efter en ny batalj med duschstången. Men jag är tveksam till att nedre fästet verkligen sitter så som det borde.

Så det blir till att svälja stoltheten och kalla in personal söderifrån, för att exploatera kunskapen i skruvarnas underbara värld.

Apropå skruvar, så är det fantastiskt att för att hitta fyra rätta skruvar till nya klädhängarna så fick jag köpa ett paket med 250 stycken. Och då var de ändå inte perfekta. Dessutom får jag nog ringa på hos grannen IGEN för att låna hans underbara lilla skruvdragare, för jag orkade inte dra skruvarna igenom limträskivan för hand.

Men jag orkade skruva upp hängarna i hyllan för hand, så istället för nyckelskåp har jag nu nycklarna hängande på gammaldags klädhängare på rad. Att sedan nacken och högeraxeln värker som efter en batalj med ett helt potatisland, är en annan sak.

Duktig flicka syndromet är alltid närvarande.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar