måndag 26 november 2012

Skulle jobbat hemma idag

men är jag skulle logga in imorse, så var bredbandsmodemet kolsvart.

Försökte med lite olika omkopplingar innan jag ringde bredbandsleverantören (via nummerbyrån....) som föreslog att jag skulle - pröva med lite andra eluttag.

Eftersom jag tillbringat 15 minuter med detta redan, så var svaret att det "nog" är strömkabeln, vi skickar en ny. Den kommer om tre till fem dagar.

Nog?? Fem?? Om den kommer på fredag och det inte är strömkabeln - ja, då har jag inget bredband förrän om ytterligare en vecka.

Halleluja.

Och stackars Bezzie får då måste matte jobba på kontoret alla veckans dagar och lilla fröken får vara ensam alla dagar. Urrrrkk!

Men jobbdatorn får jobba lite extra, så jag har iallafall skickat foto på båten till kapellmakaren, så får vi se vad det blir av det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar