onsdag 2 januari 2013

You asked for it....

så här är bilderna på min omgjorda hall.

Seglartapet och mina hyllor som mina fantastiska grannar satt upp. Hon, genom att låna ut sin man, han genom att spendera 2,5 timmar på allhelgonalördagen med att sätta upp dem.
Förresten fick du skäll för att du inte satt konsollerna exakt lika på båda hyllorna, han var tvungen att ändra den ena för att det skulle bli geometriskt korrekt....
Min ljusslinga, rosor i grått tyll överströdda med glitter på de ytterska kronbladen
Mina tjusiga klädhängare i bästa chabby chick. Det här arrangemanget med fästen och uppskruvning har jag dessutom gjort själv. Grannen hjälpte mig att mäta ut var skruvhålen i regeln (limträskiva som jag målade) skulle sitta för att passa de gamla skruvhålen från min tråkiga standardhängare
Till och med kattkistan/toaletten fick en uppfräschning med målarfärg och nya kuddar.

2 kommentarer:

  1. tjusigt:)
    beklagar den felaktiga konsol uppsättningen. Det är ju Hard to get good help these days. Fråga bara Darin :)
    blev jätte fin!!!

    SvaraRadera