onsdag 12 oktober 2011

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

- jag längtar efter mitt nya modem!!! JAg blir galen när inte uppkopplingen fungerar, när jag måste öppna samma sida tre gånger innan jag får upp den - och då med bara hälften av bilderna. Ligans blogg råkade särskilt illa ut idag. Sidan kom upp - tre sekunder och sedan var det webpage not found igen - och igen - och igen- och igen....

ComHem är lite roliga
Igår fick jag ett mail. Tisdag 12 oktober utförs det arbete på KabelTV nätet. Hmmm Tisdag den 11 eller onsdag den 12 undrar man då.

När jag kom hem låg det ett brev från ComHem i brevlådan, adresserat till "dig som bor i ComHem hus". Vi utför kabelTV arbete i ditt område under de närmsta två veckorna. Alltså inte tisdag den 11 eller onsdag den 12 utan två veckor

I samma brevlåda låg det ett annat brev från ComHem, nu adresserat till mig personligen - med exakt samma meddelande.

Grattis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar