lördag 15 oktober 2011

Min älsklingsgranne

Det här är Knatte. Han bor i vår Bostadsrättsförening och är min favoritgranne. Vi råkade på varandra under en morgonpromenad förra helgen, när han rastade sin matte och husse. Husse är över 80 och matte 79 - jag fick pinna på rätt bra för att komma förbi dem så jag kunde ta några bilder när de kom ifatt.....

Du kan ju inte fota just i den här situationen!
 Husse, matte - vänta!! Jag är klar nu - för den här gången.....
 För det mesta klarar min matte och husse att gå utan koppel!
 Hej - är du också här? Vad kul!! Jag har just badat - matte blev lite grinig över det......
 Men ska du fotografera MERA??? Jag vill ju bara pussas lite
 Husse, säg åt henne att det räcker med klickandet nu!
 Jag har faktiskt inte tiiiiid med mer nu!
 Måste ju sköta magen också, inte bara grannrelationerna

1 kommentar: