torsdag 25 oktober 2012

Oväntade spöken och konstiga monster

Hade ju lite funderingar på om det var Ralf eller svärmor som skulle spöka för mig när jag sålde kristallkronan.

Så fel, så fel - det var svärfar. Först bråkade han med mig för att jag skulle plocka smultron bort mot Andersdal till, trots att Ralf sade att han skulle låta bli. Sedan tyckte han att om jag nu skulle plocka smultron så skulle jag göra det vid strandkanten vid Kolströms kanal nedanför Ingarö kyrka.

Vägen dit gick via diverse källarvalv och katakomber och helt plötsligt gick det ett jättemonster i munkkåpa (och svärfar var en stor kille i sig själv) bakom honom,

Och det var INTE roligt när det blodiga monstret vände helt om och började jaga mig genom källargångarna. Skrek desperat på hjälp, måste kolla med grannarna om jag väckte dem.... Och vaknade i morse av att jag låg tvärs över sängen, inte längs med.

Jag behöver inte en drömtydare, jag behöver en psykdoktor.

Har nu SMS:at tapeter och antal tapetskarvar till målaren. Undrar vem som ska spöka över det.

Dessutom har  jag på vinst och förlust köpt ny duschstång till badrummet samt silikon. Ska bara få det på plats också. Men nu fick jag lägga det på kö eftersom jag måste rensa hallen och köket först. Skit också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar