torsdag 1 december 2011

Good old England

Efter att ha varit här i två veckor trodde jag att jag skulle missa det härliga engelska vädret.

Men igår kom det i full styrka, så natten har mest bestått i att vänta på att det stora, spröjsade, enkelglasade fönstret bakom sängen skulle hamna över mig. Promenaden till kontoret bestod av kringelkrokar genom gamla stan för att undvika stormbyarna, vid vackra Seafront kan nman inte stå upp.

Imorgon åker jag hem till två friska katter - tack,  underbara sondotter - så det var ju tur att vädret kom idag. You don't want to miss this...............

När jag väl somnade om i morse, var Ralf där så jag kunde hålla om honom och gråtande säga att jag vill ju bara att du ska vara här hos mig. Sedan kom sonsonens sambo i samma dröm och sade att Ralf hälsat på och gett henne en puss. Tur det, så man inte tror att man blivit galen....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar