tisdag 14 januari 2014

Bra att fjärrkontrollen hittades -

MEN VAR är min spikmatta??. Den försvann visst i städningen.

Hmmmmmmmm

Imorgon MÅSTE jag ringa Trygg Hansa - vad händer med min fuktskada?? Måste få den fixad nu.

Slökollade Hemnet i förmiddags oh fastnade för ett nybyggt område i Nynäshamn. 22kvm balkong i söderläge och 1,4 för en trea. Hmmmmmmmm. Skickade in en intresseanmälan, som var mycket konstigt utformad och skulle skickas per brev!! Alla andra går direkt på nätet. Hittade dock en mailadress så jag mailade den och hade sedan ett ampert meddelande från den mest seniora fastighetsmäklaren på min mobil eftermiddags. Jag hade inte fyllt i min finansieringsplan för den tyckte jag inte att de hade med att göra innan jag sett områden in the real Life. Kanske att jag ringer tillbaka imorgon, ska fundera lite till.

07:50 går tåget på morgnarna och om ungarna tycker det är långt till Gustavsberg så lär det väl bli ändå mindre besök i Nynäshamn.

Imorgon jobbar jag hemma, och ska dessutom börja träna med modetrenden mindfullness. På torsdag ska jag nämligen gå på begravning - i Ingarö kyrka. Det blir en upplevelse - not

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar