fredag 31 januari 2014

Finns det något hjälpmedel

för ensamstående som behöver smörja in vintertorra ryggar? INNAN de kliar ihjäl sig.

Andra använder spikmattor för att kurera värkande ryggmuskler. Jag har lagt till en dimension till - de kliar jättebra.....

Fast jag borde vara van - Ralf blev fysiskt sjuk av allt som hade med krämer att göra, så även på den tiden var det omöjligt att få ryggen insmörjd.

Så vad klagar jag över - egentligen??

PS häromdagen användes spikmattan till vad den egentligen ska användas till. Tillsammans med värmekudde. Tillsammans med Voltaren salva. Tillsammans med lämpligt antal kuddar som stöttade upp armar och axlar. Om min chef sett mig då hade han nog ifrågasatt om jag arbetade eller gjorde något annat. Jag hatar nervvärk.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar