söndag 29 december 2013

Sommartid

är det i min katts själ och hjärta.

Alltså bryr vi oss inte om att klockan är fem  - i magen är den klockan sex. Frukost, och det på momangen.

Å andra sidan blir man då tidigt hungrig till middagen - alltså serveras middagen klockan fyra istället för klockan fem.

Jag har alltid berömt mina katter för att de kan klockan. Tyvärr bara halva säsongens klocka dock....

Idag åkte jag till La Stada för att fylla på kaffe. Hmmmmmmm, blev visst lite mer än kaffe. Men med ombyggnaden av Slussen som börjar nu, så får man gå från Fotografiska till tunnelbanan - och det kan man ju inte göra i högklackade pumps. Alltså blev det ett par Ecco träningsskor, i hyfsad storlek, trots sin inre storlek.

Duktig flicka ställde tillbaka de svarta, högklackade pumpsen!!!

Tyvärr ställde jag inte tillbaka handväskan på Rizzo - men det var 50% rea.

Och två nya blusar fick plats också.

Sedan blev jag kissnödig och måste åka hem, toaletterna på Gallerian kostar en tia och jag hade en femma.

I övrigt sorterar jag gamla foldrar i Microsoft. Har kommit till ""G" - puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar