torsdag 19 maj 2011

Jag ber om ursäkt, Magou

Den här damen fyller sju år nästa onsdag.

Och har kommit in i kattungestadiet igen. Igår tog hon en promenad från kattställningen till allra högst upp på den extra höga Billybokhyllan.

Under färden dog min kammarljusstake i keramik som syrran på Gotland drejat. Tur att hon inte umgås med mig, så jag slipper förklara. Bezzie blev vederbörligen straffad genom att dammsugarn plockades fram klockan sju på morgonen och fick fara runt hela huset.

Det kastar dock ett nytt ljus på incidenten med kameran. Det kanske inte var du, Magou!?

Tjoho - jag sa ju att jag var oskyldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Skulle lilla jag?? AAAAALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara kattbilder. Den svarta på nedre bilden ser verkligen ut som den jobbar hårt på att se oskyldig ut.
    Ninnie

    SvaraRadera
  2. Osäker men tror att Bandit rent kroppsligt är oskyldig. Mentalt är mer osäkert dock.
    Tazz&Kram :-)

    SvaraRadera