lördag 21 maj 2011

Äras den som äras bör

Just det - i inlägget "Jag ´ber om ursäkt, Magou" så är inte alla bilderna fotograferade av mig!

Den översta, med Bezzie bakom fuchsiorna, är min, tagen med min gamla skraltiga och långsamma Konica. Den kameran dog i maj förra året när den delade ryggsäck med en läckande vattenflaska.

De andra två är tagna av Ralf's yngsta son, Mats. Naturligtvis vill jag skylla kvalitetsskillnaden på att han har en extremt avancerad och dyr Nikon - men om ärligheten ska fram, så slår han mina fotografikunskaper med cirka 5000%

Kolla bara skärpan och färgdjupet i Bezzie´s svarta päls. Samma sak med bilderna vi tog på Ralf's begravning. Hans går inte att jämföra med mina, eller tvärtom då. Mats bilder slår mina med hästlängder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar