onsdag 11 maj 2011

Jag blir GALEN

Så kommer man hem från jobbet, trött och sliten och lite smådeprimerad .

Och vad hittar man??? Jo, denna röra på golvet i arbetsrummet

Så nu har man en kamera med ett objektiv som inte går att röra vare sig åt ena eller andra hållet - snacka om autofokus. Den kameran är nästan på öret ett år gammal, Ralf bjöd mig på en ny förra året, när jag hällde vatten i min gamla.

Ser ni den där rosa, vadderade kameraväskan. Den är till för att kameran ska kunna ramla (i måttliga mängder) och tåla stötar (i vissa mängder). Det är bra om locket är stängt då............

Undrar vad f-n terroristen skulle upp på den smala hyllan och göra???

Det var inte jag - det var han!!!

Det var länge sedan Ralf kom och spökade för mig. Men den här katastrofen vill jag inte skylla på honom, han har bara gjort små, harmlösa spök. Undrar om Bandit från Ligan varit här??????

3 kommentarer:

  1. Ops ?!?! hrmf...........

    SvaraRadera
  2. hm............. min förra kommentar syns inte eller så finns den hos dig och syns inte ute.
    Förbenade blogspot :-(
    Tazz&Kram

    SvaraRadera
  3. Och inte har väl Ligan varit där inte, men som jag skrev förut.
    Du måste låsa in datorn.
    Kolla in Simbas sida så förstår du.
    :-)

    SvaraRadera