fredag 6 maj 2011

Vackra!

Fortfarande kommer det en och anna kondoleansbukett. Idag kom det en bukett från en av mina tidigare chefer. Så vackra och med så fina ord att tårarna räckte från Gustavsbergs Centrum till Mölnvik och genom halva bokaffären
 Lite måste jag skälla på Ralf också - tänk att han måste lämna mig för att jag ska få rosor
 Det var så fina blommor så jag absolut måste svänga förbi Hemtex och köpa nya dukar och bordstabletter. Vilka naturligtvis omgående blev utsatta för invigning och lagom tillstökade nu ser mer hemvanda ut

2 kommentarer:

  1. Självklart måste dom "stökas" till lite, så dom luktar hemma.
    Idag lär du väl påta i jorden i det fina vädret.
    Kram

    SvaraRadera
  2. SV: På en djuraffär i Umeå, men dom går att beställa från swecat och supercat :)

    SvaraRadera