måndag 23 maj 2011

Karl-Anton Johansson ringde

och önskade en trevlig kväll, varvid följande konversation utspelade sig

- Hej, jag heter Karl-Anton Johansson och ringer från Fondbolaget vad det nu hette. Hur har du det en sådan här vacker kväll

Surmulen husfru:
Jotack, jag städar badrummet, vad gör du?

Nervös säljare: Eeeeee, jag ringer runt till folk och försöker sälja fondförvaltning

Surmulen husfru, lätt andfådd:
Skit i det du, kom hit och städa badrum istället, så gör du mer nytta

Ännu mer nervös säljare:  Eeeeee, du kanske ska få städa klart, så ringer jag en annan kväll. Adjö, och tack för samtalet -pling

Det är ingen tåga i ungdomen numera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. hahah ja, det var jag som ringde ... carl-anton förresten, men tåga det finns det allt i husmödrarna, vill ni kanske dela med er? =)

    SvaraRadera
  2. Lär av ålderdomen (badrummet är klart nu)

    SvaraRadera