onsdag 20 juli 2011

Att det ska vara så jäkla svårt

IT-supporten var här häromkvällen och försökte fixa min trådlösa router. Den fixade sig inte, eftersom det tydligen är min omoderna laptop (ett och ett halvt år gammal) som är problemet.

Men under resans gång, så ändrades mina menyer, så att jag inte kan hantera mina bilder längre och flytta mellan mapparna - för jag får inte upp någon menylista med mappar längre, bara ikonerna och inte heller preview av bilderna utan bara JPG nummer. Och inte fan hittar jag tillbaka - vilket får alla mina planer att ramla isär.

Jag tror jag går och dricker mig berusad istället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2 kommentarer:

  1. Men suck. Vad är det för klåpare ?!
    :-(

    SvaraRadera
  2. Hmm - vart tog svaret vägen??
    Han är nog duktigare än de flesta av oss, men inte van vid Vista (vem vänjer sig??) Och har nog inte tänkt på vilka inställningar han ändrat på. Och mina scannerinställningar har spökat redan innan han var här.
    Några tips??

    SvaraRadera