lördag 30 juli 2011

Hur gick det till??

Sedan IT-supporten var här, har jag knappt tittat på routern, ännu mindre ens försökt ändra några inställningar.

I morse upptäckte jag en ikon som gjorde mig misstänksam, drog ur internetkabeln - och voila, här sitter jag med min laptop i knät med fullt fungerande internetuppkoppling!

Hur gick det till?? Om det är något jag inte kan beskylla Ralf för att ha fixat under sina spöksessioner, så är det trådlös internetuppkoppling. IT var liksom inte riiiiktigt hans grej!

Men tack Kaneda - it works!

3 kommentarer:

  1. Hej! jag började läsa din blogg först idag. Först gick det jättebra men sedan ändrades texten från vanlig rak till något slags skrivstil som är nästan omöjlig att läsa på min skärm. Ska det vara så? I så fall förlorar du nog en läsare lika snabbt som du fick den, det är alldeles för tröttsamt att försöka stava sig fram!

    SvaraRadera
  2. haha Så härligt med routrar som liksom löser sig själva. *skratt*

    SvaraRadera
  3. Hej
    Är också ny här på din blogg. Sorgligt, min pappa gick också samma väg i januari.
    Beundrar dej som orkar få ner dina ord på blogg. Jag kan inte ens skriva om det som hänt, det gör för ont.

    Hur kan man maila dej ? Försökte men lyckade inte på sidan.

    SvaraRadera