fredag 24 juni 2011

Det blir inte som man tänkt sig

Efter att ha inmundigat sillunch med egen inlagd sill och alla andra tillbehören (och med en hysterisk Bezzie sittandes bakom mig, krafsande mig på ryggen för kelochkliochgosstund) hade det ju varit mysigt med att sitta i sin läshörna och tagit det lugnt, liksom dårå.

När jag vände mig om - så var det fullt!!
 Du stör!
 Var inte orolig matte, jag kommer och kelar med dig senare...
Så jag lånade soffan och slocknade i två timmar. Kors då!! Det händer inte ofta att jag kan sova mitt på dagen. Det var nog tillbehören.......................

Har köpt lammfilé för att grilla i kväll. Är tvärmätt. Fick en liten paj av Naima, när jag var i Gnesta imorse, och en bit av den och jordgubbar, melon, passionsfrukt och kiwi får nog bli en eventuell middag. Om jag ids....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar