söndag 5 juni 2011

Skulle fiskat strömming idag, tänkte jag....

...men när jag äntligen klev ur soffan i morse, så blåste det kallt och var halvmulet.

Yepp, en dålig natt med dåliga drömmar

Istället hamnade jag i rabatterna - "jag skulle bara" vilket tog tre och en halvtimme. Tog en fikalunch på Deselius i Grisslinge och besökte Tant Gredelin på hemvägen. Kom nästan hem med ett blombord i shabby chic - men duktig flicka bet sig i tungan och tummen och stoppade ned plastkortet igen.

Målarna kommer på tisdag för att måla fasaden på vårt hus, så balkongen måste tömmas. Nu står flera av mina blommor på gården och fler blir det imorgon. Resten får skapa ett eget kaos i vardagsrummet/biblioteket, tillsammans med kattställning. Sedan ska jag ta ett djuuuuupt andetag och fundera på hur jag verkligen ska ha det på min balkong.

Imorgon ska jag skicka bouppteckning och annat till banken. När de sagt sitt kanske jag inte behöver bry mig om balkongen...


Men lite payoff blir det efter arbetet i rabatterna!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar