söndag 5 juni 2011

Svar på tal!

Häromdagen satte jag upp ett litet meddelande på bostadsrättsföreningens anslagstavlor, sognerat Trädgårdsmästaren

Nästa morgon hittade jag det här mailet in min inbox

God morgon på dej Trädgårdsmästaren!



Jag tittade in i vår brevlåda och hittade din kryddlista. Jag har nog sagt det tidigare, du är en pärla i vår förening.

Jag själv kan inte så mycket om kryddor och matlagning men jag tittar gärna på matlagningsprogram.

I går kokade jag ägg och frugan hade en del synpunkter om det men jag brydde mig inte och gjorde på mitt vis, och faktiskt kom hon sedan och sa att äggen var perfekta.


Vem vet, kanske jag lagar en hel middag någon gång i framtiden?

Man kan ju börja med att lära sig något om kryddorna, hur dom ser ut och om deras användning.

Ha en bra helg, vi ses


Jag tyckte det var jättesött. Påminner mig lite om den man jag varit gift med. Efter att han bjudit på middag första gången, tog jag snabbt över matlagningen......





1 kommentar: