tisdag 15 mars 2011

Orättvist

Den här mannen var lite upprörd i morse. Maten plockades undan klockan åtta i gårkväll, för idag var det veterinärbesök. Gissa hur mycket jag fått sova sedan klockan fyra imorse???

Den här damen är lika upprörd - framförallt för att hon INTE ska till veterinären och därför INTE behöver fasta. Men fick fasta iallafall, bara för att Magou måste fasta. Var är logiken????????????????
OK - jag är inspärrad. Utan mat. Med hot om spruta i nacken. Var finns livets rättvisa
Ingenstans Magou!! Bezzie hälsar att frukosten var delikat när den väl serverades. Dessutom fick hon för en gångs skull äta ifred utan att en rödtott skulle stjäla maten...

Hemma igen - tovutredd och fin. Det blev inte SÅ mycket rakmaskin, för de flesta tovorna satt rätt ytligt.

Men liiiiite bakfull kan jag dock meddela att jag är!

OK Marika och Jennie, nu är han tovutredd och har fått både pedikyr och manikyr. Det är dags för bad!! När kommer ni?
Fast jag måste klippa Bezzie's klor också.....

1 kommentar:

  1. haha Inkan håller sig låååååååångt ifrån. *ler*
    Badade inneboende katt igår som skitit på sig. *ugh*

    SvaraRadera