söndag 27 februari 2011

In the early morning - och något annat än sjukdom

eller ett försök iallafall

Det blir ju inte så mycket fotograferande när man jobbar hela dagarna och sedan tillbringar resten av dagen och kvällen på sjukhuset.
Men lite gamla bilder fanns det i kameran

Magou kontrollerar att grannen skottar snö ordentligt. Syns det att han har haft tovor på höger höft - pälsvård har inte varit prioriterat på det senaste
 Nu börjar morgonsolen nå skogsdungen mittemot - så härligt med dagsljus klockan sju på morgonen, det ger ett förtrollande färgschema
 Som vanligt när jag dammsuger springer katterna gatlopp i förfäran och Bezzie är världsbsäst på att krypa undan och gömma sig. Men häromsisten fick jag lite spelet - för när dammsugaren var undanplockad och jag satt mig vid datorn en stund, kom hon upp och lade sig bredvid för lite gos - VAR HAR HON KRUPIT UNDAN - DÄR HAR JAG INTE DAMMSUGIT PÅ LÄNGE!!??

1 kommentar:

  1. Tja, ser helt klart ut som om du missade nåt väsentligt ställe typ. :-)
    Kram

    SvaraRadera