måndag 7 februari 2011

Inga nyheter är goda nyheter - eller??

Klockan är halvåtta och har inget hört från Ralf ännu. Åkte till Karolinska på eftermiddagen när jag enligt mina beräkningar borde få besked att han vafr färdigopererad.

Enligt mina beräkningar skulle han bli opererad vid elva.

Efter att ha fått vänta en halvtimme på avdelningen kom en sköterska och berättade att han fortfarande var kvar på operationssalen. Då var klockan strax efter sex. Enligt vad hon fått reda på så började operationen efter lunch. När äter kirurger och narkosläkare lunch?? Hon tyckte inte att det var exceptionellt lång tid - ibland tar man en paus i operationen. Varför då?? Det fick jag inget svar på. Jag blev hemskickad och är välkommen att ringa tillbaka senare. Hon var i och för sig vänlig och deltagande - men jag vill ha besked vad som händer!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Stackare, förstår dig att du vill ha svar, helst igår :-(
    KRam

    SvaraRadera